۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۷

سيدي:

پيشرفت نظام اسلامي مرهون تفكر و فرهنگ بسيجي است

پيشرفت نظام اسلامي مرهون تفكر و فرهنگ بسيجي است

مانه و سملقان - خبرگزاري مهر: دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: پیشرفت های نظام اسلامی در تمامی زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و ... مرهون تفکر و فرهنگ بسیجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، میرعلم سیدی عصر سه شنبه در تجمع بسیجیان شهرستان مانه و سملقان که با حضور هزاران بسیجی، خانواده های معظم شهداء، مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم در سالن تختی آشخانه برگزار شد، با اشاره به اهمیت تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه ایران اسلامی گفت: پیشرفت های نظام اسلامی در تمامی زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و ... مرهون تفکر و فرهنگ بسیجی است.

به گفته وی این فرهنگ که در واقع برگرفته از فرهنگ اصیل اسلامی است؛ موجب اقتدار، عزت و سربلندی نظام شده است.

سیدی افزود: این همایش که همزمان با سراسر کشور در شهرستان مانه و سملقان برگزار شده به منظور تجلیل از حماسه سازان دفاع مقدس و حفظ ارزش های بدست آمده است.

وی خطاب به بسیجیان شهرستان اضافه کرد: امروز شما بسیجیان ادامه دهنده راه شهیدان، تمام سختی های موجود را تحمل و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشتید.

در ادامه این همایش فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: بسیج زمینه ساز رشد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی بوده و در کنار مردم با قدم های استوار خود موجب قوت قلب مسئولین نظام است.

سید محمدرضا هاشمی اظهار داشت: تفکر و فرهنگ بسیجی در تمامی زمینه ها دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشت تا این که ناچار شدند در مذاکرات هسته ای اخیر حق مسلم ایران اسلامی را به رسمیت بشناسند.

 

کد خبر 2183558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha